15168192
ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ καλλυντικών για άνδρες αυξάνονται στη Βρετανία με ρυθμό διπλάσιο αυτού των πωλήσεων των καλλυντικών για γυναίκες και στο φαινόμενο σημαντικό ρόλο παίζει η ανάγκη των ανδρών να είναι εμφανίσιμοι στις συνεντεύξεις για εύρεση εργασίας και η ανησυχία τους να μη φαίνονται γέροι. Ενας στους πέντε άνδρες χρησιμοποιεί βαφή μαλλιών για να καλύψει τις γκρίζες τρίχες διαπιστώθηκε από έρευνα της L΄ Οreal UΚ. Σχεδόν τα δύο τρίτα των ανδρών (56%) χρησιμοποιούν καλλυντικά προϊόντα καθημερινά και 82% θεωρούν πως δεν υπάρχει καλλυντικό που θα αισθάνονταν αμηχανία να αγοράσουν. Το ένα τέταρτο των ανδρών χρησιμοποιεί τακτικά υδατική κρέμα προσώπου και δύο στους πέντε (39%) χρησιμοποιούν καθημερινά λοσιόν καθαρισμού προσώπου για να φροντίσουν το δέρμα τους και να αντιμετωπίσουν την επίδραση του άγχους και του γήρατος. «Ξέρουμε από τα ευρήματα της έρευνας ότι ολοένα και περισσότεροι άνδρες στρέφονται στα καλλυντικά για να τους βοηθήσουν να παρουσιάσουν μια πιο καλή επαγγελματική εικόνα σε καιρούς οικονομικής αβεβαιότητας» λέει ο Πιέρ- Ιβ Αρζέλ, διευθυντής της L΄ Οreal UΚ & Ιreland.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου