Σάββατο, 28 Ιουλίου 2012

Διατροφικά μυστικά για υγιές και λαμπερό δέρμα

Το δέρμα δεν είναι απλά μια εξωτερική επιφάνεια που καλύπτει το σώμα. Είναι αυτό που προστατεύει τον ανθρώπινο οργανισμό από τα βακτηρίδια, τη βρωμιά και από άλλα βλαβερά αντικείμενα που βρίσκονται στο περιβάλλον. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης... στη ρύθμιση των υγρών και της θερμοκρασίας του σώματος. Ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν την κατάσταση του δέρματος είναι και η διατροφή. Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, πλούσιο σε φρούτα, λαχανικά και κατανάλωση υγρών, πρωτεϊνών και ιχνοστοιχείων συμβάλλει στη διατήρηση της υγείας του δέρματος.

Διατροφικές συμβουλές για υγιές και λαμπερό δέρμα

- Νερό: Απομακρύνει τις άχρηστες ουσίες, ενυδατώνει και μεταφέρει τα θρεπτικά συστατικά στο δέρμα.

- Βιταμίνη C: Σχηματίζει και διατηρεί το κολλαγόνο του δέρματος. Πηγές: εσπεριδοειδή, πιπεριές, ντομάτες, φράουλες κ.α.

- Βιταμίνη Ε: Βοηθάει στην πρόληψη της γήρανσης του δέρματος και στην προστασία έναντι της ηλιακής ακτινοβολίας.

- Κατανάλωση προϊόντων ολικής άλεσης που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες.

- Ω-3 λιπαρά οξέα: Βοηθάει στην πρόληψη των φλεγμονών του δέρματος και στη μείωση της ακμής. Πηγές: λιπαρά ψάρια, καρύδια κ.α.

- Περιορισμός στη κατανάλωση ζάχαρης η οποία δημιουργεί καφέ κηλίδες στο δέρμα.

Το πράσινο τσάϊ, ο σολομός, το καρότο, το μπρόκολο, το αβοκάντο, το σπανάκι και όλα σχεδόν τα θαλασσινά είναι μερικά από τα πιο σημαντικά τρόφιμα που συντελούν στη βελτίωση της υγείας και της εμφάνισης του δέρματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...