Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

ΒΙΚΤΟΡΙΑ ΜΠΕΚΑΜ Συμβουλές ομορφιάς για λαμπερό πρόσωπο και βελούδινο δέρμα


Victoria Beckham
Cover of Victoria Beckham
Μπορεί η όψη της να είναι ψυχρή και αγέλαστη, ωστόσο η Βικτόρια Μπέκαμ (Victoria Beckham) συγκαταλέγεται στις διάσημες κυρίες της σόουμπιζ με την πιο λαμπερή και αψεγάδιαστη επιδερμίδα.

Η πρώην τραγουδίστρια των Spice Girls αποκάλυψε ποια είναι τα μυστικά ομορφιάς της για λαμπερό πρόσωπο και δέρμα.

"Δεν παραλείπω ποτέ το βραδινό καθαρισμό της επιδερμίδας μου. Κάνω ένα καλό ντεμακιγιάζ και στη συνέχεια ξεπλένω με ένα ήπιο καθαριστικό. Στη συνέχεια, απλώνω με ένα βαμβάκι τονωτική λοσιόν και στο τέλος κρέμα νυκτός στο πρόσωπο και αντιρυτιδική κρέμα στα μάτια" εξηγεί η Βικτόρια.

Όπως αναφέρει, τα χείλη της είναι αρκετά ευαίσθητη και ακόμα και το καλοκαίρι σκάνε και γίνονται άγρια: "Έχω πάντα μαζί μου ένα ενυδατικό balm με γεύση φρούτων".

Όσον αφορά την περιποίηση του σώματός της, η διάσημη σχεδιάστρια φροντίζει να απλώνει καθημερινά μετά το αφρόλουτρό της ενυδατική λοσιόν στα χέρια, τα πόδια και την κοιλιά της. "Έτσι, προλαμβάνω την ξηρότητα και διατηρώ την ελαστικότητα του δέρματός μου".

Η Βικτόρια δεν παρέλειψε να αναφερθεί επίσης και στα σολάριουμ, που όπως εξομολογείται τα έχει πλέον κόψει μαχαίρι. "Κατέστρεψαν την επιδερμίδα μου και γι’ αυτό τα σταμάτησα. Δεν χρησιμοποιώ ούτε κρέμες μαυρίσματος πια".

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...